چگونه افسردگی شدید را آنلاین پیدا کنیم



افسردگی بعد از زایمان هر زنی را ممکن است تحت تأثیر قرار دهد - زنانی که حاملگی آسان یا حاملگی مشکل دارند، حاملگی بار اول یا چندمین بار، زنان متاهل و زنانی که ازدواج نکردهاند، بدون در نظر گرفتن درآمد، سن، نژاد، قومیت، فرهنگ، یا تحصیلات. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه افسردگی و اختلالات خلقی کلیک کنید. افراد از نظر استعداد ابتلا به افسردگی هم از نظر وراثت بیولوژیکی خود و والدینشان، طرز فکرشان، مهارتهای مقابلهای که کسب میکنند یا در خود پرورش میدهند و هم از نظر اینکه چقدر شرایط به آنها اجازه کنترل سرنوشتشان را میدهد، متفاوتند. برای اینکه بتوانید در این برهه از زندگیتان موفق شوید باید ضمن داشتن بیشن آن را بپذیرید. هنگامی که مسائل مربوط به سلامت جسمانی رد شد، در صورت رعایت معیارها تشخیص افسردگی پس از زایمان انجام شود. پزشکان ممکن است برخی از آزمایشها را برای رد هر گونه مشکل سلامتی که ممکن است در بروز علائم نقش داشته باشد انجام دهند. اگر مادر نقش خود را به خوبی ایفا نکند، این نیاز کودک نیز برطرف نخواهد شد. مادر دارای اختلال افسردگی بعد از زایمان به درستی نمیتواند نقش مادری خود را ایفا کند. از عوارض افسردگی بعد از زایمان میتوان به آسیبهای وارده بر مادر یا فرزند اشاره کرد.

افسردگی کنکور که به عنوان افسردگی تحصیلی نیز شناخته می شود، نوعی افسردگی است که به طور خاص دانش آموزانی را که در حال آماده شدن برای یک امتحان بزرگ مانند کنکور برای ورود دانشگاه ایران یا کشور چینی هستند، تحت تاثیر قرار می دهد. افسردگی پس از زایمان را با گرفتگی خلق پس از زایمان که پس از یک یا دو هفته برطرف می شود، اشتباه نگیرید. تشخیص افسردگی با یک جلسه مشاوره با پزشک یا متخصص سلامت روان آغاز میشود. اگر فکر میکنید ممکن است افسردگی پس از زایمان را تجربه کنید، فوراً با پزشک خود صحبت کنید. نوجوانان دارای افسردگی شدید، به ویژه آنهایی که دچار سوء مصرف الکل یا مواد مخدر نیز هستند، اغلب در مورد خودکشی فکر می کنند، صحبت می کنند یا اقدام به خودکشی می کنند. ارزیابی سلامت روان باید شامل صحبت با شما (والدین یا مراقبان کودک) و فرزندتان و هرگونه آزمایش روانشناختی اضافی باشد که لازم باشد. خیلی از داروهای ضدافسردگی به یک اندازه در درمان افسردگی موثرند و به همین دلیل بیشترین تاکید روی تجویز داروهایی است که کمترین عوارض جانبی کوتاه مدت و بلند مدت را دارند. مخدوش شدن تصویر ذهنی فرد از خود: در این دوران مادر ممکن است احساس کند جذابیت خود را از دست داده یا دیگر کنترلی روی زندگی خود ندارد.

مطالعات ژنتیک رفتاری بر روی اعضای یک خانواده و دوقلوها نشان میدهد که تقریباً ۴۰ درصد از تفاوتهای فردی در خطر ابتلا به اختلال افسردگی عمده را میتوان با عوامل ژنتیکی توضیح داد. نوزاد به مراقبت در سالهای اولیه جهت رشد روانی و اجتماعی خود نیازمند است. افکار آسیب رساندن به خود یا نوزاد. ممکن است روزها یا حتی ماهها پس از زایمان ظاهر شود. کمبود ویتامینهای ب۲، ب۶ و ب۱۲ نیز ممکن است ایجادکنندهٔ افسردگی در زنان باشند. عملکرد هر فردی با اختلال افسردگی آسیب خواهد دید و مادران نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مقاومت در برابر میل به انتقاد از خود به دلیل خستگی یا عدم اطمینان از خود نیز مهم است. داشتن افسردگی یا اضطراب در دوران بارداری معمولاً مهم ترین احتمال برای پیشبینی افسردگی پس از زایمان است. تغییرات عاطفی و روانی عادی که در طول رشد کودک اتفاق می افتد از بین می روند، اما افسردگی نیاز به درمان دارد.

اختلال افسردگی بعد از زایمان چیست و چگونه درمان میشود؟ بیشتر بخوانید: سکته مغزی چیست؟ افسردگی بعد زایمان چیست؟ نشانههایی که پیشتر گفته شد باید حداقل به مدت دو هفته باقی بمانند و یکی از ابزارهای تشخیصی برای این اختلال، پرسشنامه مقیاس افسردگی بعد از زایمان ادینبورگ است. این تست افسردگی برای نوجوانان یکی از معتبر ترین تست های افسردگی است. یکی از اولین مقیاسها، مقیاس رتبه بندی افسردگی همیلتون است که هنوز گاهی اوقات از آن استفاده میشود. برای نیمی از زنانی که تشخیص این اختلال را گرفتهاند، این اولین دوره افسردگی آنها است. پزشکان به مادران توصیه میکنند که خواب سالم، ورزش و غذا خوردن را حفظ کنند، از حمایت شبکههای اجتماعی خود بهره ببرند و راههایی در جهت وقت گذاشتن برای خود بیابند. معمولاً خانمها پس از تولد نوزادشان، احساس استرس، غمگینی، اضطراب، تنهایی و خستگی میکنند؛ اما برخی از زنان، یک نفر از هفت مورد، اختلال خلقی بسیار جدیتری را تجربه میکنند. اگر زیادهروی کنین، احساس بدتری خواهید داشت ولی کمی چالش روزانه برای شما لازمه. آشنایی با علائم و روشهای درمان آن را در این مطلب افرا کلینیک خواهید خواند. سریعترین راه درمان افسردگی، ترکیب روشهای طبیعی با دیگر انواع درمانها مثل دارودرمانی و رواندرمانی است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بهترین روانشناس در تهران لطفا از سایت ما دیدن کنید.


[ بازدید : 15310 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 26 مرداد 1402 ] [ 16:06 ] [ mahtab748 ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]